با توجه به نوسانات بازار، برای اطمینان از قیمت نهایی محصول، با کارشناسان نیتا تجهیز در تماس باشید.

سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

91009023021

با ما در تماس باشید

جایگاه رو به سقوط خودروسازان آمریکایی در چین

زمان مطالعه2 دقیقه

تاریخ انتشار : 11 دی 1348تعداد بازدید : 52نویسنده : دسته بندی : Economic Steel News
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

جایگاه رو به سقوط خودروسازان آمریکایی در چین

پایگاه خبری فولاد ایران- خودروسازان آمریکایی و همتایان غیر چینی آنها در حال نبردی هستند که رقبای محلی در چین از آنها پیشی گرفته اند.
به گزارش فولاد ایران، شرکت‌های چینی که با سرمایه‌گذاری‌ها و یارانه‌های دولتی لبریز شده‌اند، در رقابت فناوری و نرم‌افزار خودروهای الکتریکی جهش کرده‌اند و فروش خودروسازان ایالات متحده از زمان اوج خود در چند سال پیش به شدت کاهش یافته است.
فروش جنرال موتورز در چین، از 4 میلیون دستگاه خودرو در سال 2017 به 2.1 میلیون دستگاه در سال 2023 کاهش یافته است. درآمد سهام این شرکت نیز طی این سال 34 درصد کاهش یافت و به 446 میلیون دلار رسید که شامل کاهش 54 درصدی سال به سال تنها در سه ماهه چهارم بود.
عوامل متعددی در کاهش فروش خودروسازان آمریکایی در چین نقش داشته است. خودروسازان چینی درس های زیادی از خودروسازان خارجی آموختند که طبق یک قانون دیرینه مجبور بودند با آنها برای فعالیت در منطقه شریک شوند. بعدها، آن شرکت های موفق چینی برندهای خارجی از جمله برندهای بریتانیایی ام جی و لوتوس و ولوو سوئد را خریداری کردند.
بازار چین در دهه گذشته به شدت تغییر کرده است.
به گفته بیل روسو، یکی از مدیران سابق کرایسلر که Automobility، یک شرکت مشاوره در شانگهای را اداره می‌کند، دقیقاً به همین دلیل است که خودروسازان آمریکایی نباید علی‌رغم شکست‌های فروش از چین دست بکشند.

این مطلب را از دست ندهید....  درخواست چین از خودروسازان برای استفاده از تراشه های داخلی


منبع: CNBC

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول