با توجه به نوسانات بازار، برای اطمینان از قیمت نهایی محصول، با کارشناسان نیتا تجهیز در تماس باشید.

سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

66140041021

با ما در تماس باشید

بهبود تقاضای مصرف کننده در چین

زمان مطالعه2 دقیقه

تاریخ انتشار : 11 دی 1348تعداد بازدید : 7نویسنده : دسته بندی : Economic Steel News
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

بهبود تقاضای مصرف کننده در چین

پایگاه خبری فولاد ایران- قیمت‌های مصرف‌کننده چین در ماه آوریل برای سومین ماه متوالی افزایش یافت که نشان ‌دهنده بهبود تقاضای داخلی است، زیرا پکن در تلاش برای تقویت اقتصاد متزلزل خود است. اعداد و ارقام داده های وارداتی نیز بهتر از حد انتظار در ماه آوریل هستند، که نشان می دهد تدابیر حمایتی از سیاست در چند ماه گذشته ممکن است به اعتماد مصرف کننده کمک کند.
به گزارش فولاد ایران، داده های اداره ملی آمار روز شنبه نشان داد که قیمت مصرف کننده در آوریل نسبت به سال قبل 0.3 درصد افزایش یافته است، در مقابل افزایش 0.1 درصدی در ماه مارس و پیش بینی نظرسنجی رویترز برای افزایش 0.2 درصدی.
تورم اصلی، بدون احتساب قیمت های بی ثبات مواد غذایی و سوخت، در آوریل 0.7 درصد رشد کرد که نسبت به 0.6 درصد در ماه مارس افزایش داشت.
به طور کلی شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) نسبت به ماه قبل 0.1 درصد افزایش یافت که از کاهش پیش بینی شده 0.1 درصدی در نظرسنجی و معکوس شدن افت 1 درصدی در ماه مارس گذشته است.
ژو مائوهوا، محقق اقتصاد کلان در بانک اوربرایت چین گفت: داده های قیمت ها نشان می دهد که تقاضای داخلی در حال بهبود است، عرضه و تقاضا همچنان بهبود می یابد و چشم انداز تقاضای داخلی و بهبود قیمت ها خوش بینانه است.
با این حال، قیمت‌های مصرف‌کننده همچنان پایین است و بخش تولید صنعتی همچنان تحت فشار است که نشان‌دهنده تقاضای مؤثر ناکافی است و بهبود در این بخش هنوز به اندازه کافی متعادل نیست.
روز جمعه، بانک مرکزی چین اعلام کرد که سیاست پولی را منعطف، دقیق و مؤثر خواهد کرد و بهبودی متوسط در قیمت‌های مصرف‌کننده را برای تثبیت بهبود اقتصادی ترویج خواهد کرد.
بسیاری از تحلیلگران می گویند که هدف رشد اقتصادی چین در حدود 5 درصد در سال 2024 بدون حمایت بیشتر سیاستی چالشی برای دستیابی به آن خواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید....  کاهش اشتهای چین برای خرید زغال سنگ روسیه


منبع: CNBC

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول