کمک مالی میلیارد دلاری امریکا برای افزایش تولید خودروهای برقی

کمک مالی میلیارد دلاری امریکا برای افزایش تولید خودروهای برقی

پایگاه خبری فولاد ایران- دولت بایدن نزدیک به 2 میلیارد دلار کمک مالی به جنرال موتورز (NYSE:GM)، Stellantis (NYSE:STLA) و دیگر خودروسازان اعطا می کند تا به راه اندازی مجدد یا گسترش سایت های تولید و مونتاژ خودروهای الکتریکی در هشت ایالت کمک کنند.
وزارت انرژی برای ایجاد یا حفظ هزاران شغل اتحادیه و حمایت از جوامع خودرو در سه ایالت میدان نبرد ریاست جمهوری میشیگان، پنسیلوانیا و جورجیا و همچنین اوهایو، ایلینویز، ایندیانا، مریلند و ویرجینیا، کمک های مالی به مبلغ 1.7 میلیارد دلار صادر خواهد کرد.
به گفته بایدن، کمک های بلاعوض – که توسط IRA برجسته در سال 2022 پرداخت می شود – به اجرای تعهد واشنگتن برای اطمینان از ساخت آینده صنعت خودرو در آمریکا توسط کارگران اتحادیه های آمریکایی کمک می کند.
به گزارش فولاد ایران، هفته گذشته، جنرال موتورز اعلام کرد که 500 میلیون دلار کمک مالی فدرال برای کمک به این شرکت برای تبدیل یک کارخانه مونتاژ در لنسینگ، میشیگان برای تولید خودروهای برقی دریافت کرده است. جنرال موتورز از سال 2020 تاکنون بیش از 12 میلیارد دلار در زنجیره تولید و تامین EV در آمریکای شمالی سرمایه گذاری کرده است.
به گفته وزارت انرژی، کمک های مالی جدید تکمیل کننده 177 میلیارد دلار سرمایه گذاری بخش خصوصی در تولید برق و باتری از زمان روی کار آمدن بایدن است.
با این حال UAW هشدار داده است که انتقال خیلی سریع از ICE به خودروهای برقی می تواند هزاران شغل را در ایالت های کلیدی مانند میشیگان، اوهایو، ایلینویز و ایندیانا در معرض خطر قرار دهد.
رونق خودروهای الکتریکی نشانه‌ای از کاهش سرعت را نشان نمی‌دهد. فروش خودروهای برقی در سراسر جهان اکنون به 18 درصد از کل فروش خودروهای جدید رسیده است. به گفته بلومبرگ، یکی از محرک‌های بزرگ مگاترند خودروهای الکتریکی در حال کاهش هزینه‌ها است، که عمدتاً به لطف بهبود روش‌های تولید و تولید سریع‌تر باتری است.


منبع: Oilprice

مدیریت سایت
ارسال دیدگاه