با توجه به نوسانات بازار، برای اطمینان از قیمت نهایی محصول، با کارشناسان نیتا تجهیز در تماس باشید.

سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

91009023021

با ما در تماس باشید

افزایش مشکلات امریکایی ها، حتی با کاهش تورم

زمان مطالعه2 دقیقه

تاریخ انتشار : 11 دی 1348تعداد بازدید : 136نویسنده : دسته بندی : Economic Steel News
پرینت مقالـه

می پسنـدم0

اشتراک گذاری

اندازه متن12

افزایش مشکلات امریکایی ها، حتی با کاهش تورم

پایگاه خبری فولاد ایران– تورم در حال کاهش است، اما قیمت ها همچنان بالا هستند و احتمالاً همین طور باقی می مانند. این به طور کلی یک خبر خوب در نظر گرفته می شود. اقتصاد در میان نرخ پایین‌تر رشد قیمت و بازار کار قوی در حال گسترش است.
با این حال، حتی یک عقب‌نشینی گسترده در افزایش قیمت‌ها، واقعیت تلخ دیگری را نشان می‌دهد: ما هنوز هم برای بسیاری از کالاها و خدمات بیشتر هزینه می‌کنیم، بدون اینکه چشم‌انداز آسودگی داشته باشیم.
مارک همریک، تحلیلگر ارشد اقتصادی در بانکرتیت می گوید: «کاهش تورم با کاهش قابل توجه قیمت ها یکسان نیست و افزایش قیمت‌ها تا حد زیادی ادامه دارد.»
به گزارش 
فولاد ایران، در واقع، بر اساس آخرین آمار، تورم ماهانه مواد غذایی در چهار ماه گذشته نزدیک به صفر درصد بوده است. قیمت بنزین در ایالات متحده در ماه آوریل تا می 3.6 درصد کاهش یافت و حتی تورم مسکن نیز نسبت به اوج خود در یک سال گذشته کاهش یافته است.
و با این حال، از آنجایی که در بیشتر موارد افزایش قیمت‌ها فقط کند می‌شود، مصرف‌کنندگان همچنان شاهد افزایش هزینه‌های ماهانه خود هستند، به‌ویژه وقتی صحبت از موارد ضروری مانند غذا، آب و برق و اجاره به میان می‌آید.
چارلی وایز، معاون ارشد و رئیس تحقیقات و مشاوره جهانی در TransUnion اخیراً گفت: «از پر کردن یک مخزن بنزین گرفته تا پرداخت کرایه تا خرید مواد غذایی، بیشتر مصرف‌کنندگان امروز بیش از همیشه برای هزینه‌های روزمره پرداخت می‌کنند و اگر آنها از کارت اعتباری برای انجام این خریدها استفاده کنند، نرخ بهره آنها در سطوح بسیار بالاتری خواهد بود. بنابراین هزینه ها برای مصرف کنندگان افزایش می یابد و مصرف کنندگان بیشتری از پرداخت های خود عقب می مانند.»

این مطلب را از دست ندهید....  آلمان در حال از دست دادن جایگاه خود به عنوان موتور اقتصاد اتحادیه اروپا


منبع: CNBC

ارسال دیدگاه
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول