ورق A283 grade C

شناسه محصول: A283GRC60206 دسته:

ورق A283 با کیفیت و گریدهای مختلف نظیر A283 Gr A و A283 Gr D نیز تولید می شود که در این میان ورق A283 Gr C در قیاس با سایر این کیفیت و گریدها در خاورمیانه مصرف چشم گیری دارد و از ورق های پرمصرف و حائز اهمیت در صنعت داخلی به شمار می رود.

این ورق ها شامل ورق فولادی کربنی با کیفیت ساختاری برای کاربرد عمومی می باشند. این نمونه های فولادی باید توسط کوره باز، کوره الکتریکی اساسی یا کوره الکتریکی پردازش شوند.

برای دریافت قیمت ورق A283 اکسین و یا اصفهان تماس گرفته و یا  درخواست خاص خود را برای ما ارسال بفرمایید.

۱۶,۵۰۰ تومان
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

ورق  A283 Grade C یک فولاد کربنی است که در صنایعی که نیاز به مقاومت کششی کم یا متوسطی نظر کیفیت ساختاری دارند مورد استفاده قرار می گیرد . این فولاد در بین فولادهای آلیاژی یا غیر آلیاژی  دارای خاصیت شکل پذیری نسبتا بالایی و دارای قابلیت شکل‌پذیری و توانایی جوش خوبی است.از دیگر کاربرد های ورق A283 ساخت مخازن ذخیره سازی میعانات نفتی و ذخیره سازی مواد شیمیایی به کار می رود .

محصولات A283 Gr C در بسیاری از صنایع کم‌فشار موثر هستند ، اما همچنین می‌توانند در شرایط مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرند. این محصولات دارای حد میانی با قدرت بازده کم هستند و در عین حال می‌توانند در اهداف ساختاری ، مکانیکی و دیگر موارد مهندسی مورد استفاده قرار گیرند. این نوع فولاد در درجه اول در مخازن استاندارد ، بویلرها، کشتی های کم فشار و کنترل دما مورد استفاده قرار می‌گیرد .

آنالیز گرما و محصول باید انجام شود که در آن مواد فولادی مطابق با ترکیبات شیمیایی مورد نیاز کربن،منگنز، فسفر، گوگرد، سیلیسیم و مس ساخته خواهد شد. نمونه‌های فولادی نیز باید مورد آزمایش کشش قرار گیرند و با مقادیر مورد نیاز مقاومت کششی، نقطه تسلیم و … همخوانی داشته باشند.

مشخصات کلی
سایر مشخصات
ضخامت

6 میلی متر

گرید

C

ابعاد

2*6 متر

وضعیت کالا

شیت برش خورده

انبار

تهران

نظرات کاربران
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ورق A283 grade C”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی